Utopia Support

Ticket Policy Utopia In het kader van een eerlijke behandeling van tickets in Utopia Support, zal het staffteam uitsluitend verzoeken in overweging nemen wanneer de indiener van een ticket zich aan alle regels houdt en geen eigenrichting toepast als reactie op de fout van een andere speler. Dit beleid is bedoeld om discussies en tijdverspilling te voorkomen, en om spelers aan te moedigen om geschillen volgens het Utopia-reglement op te lossen. Indien aan deze voorwaarden worden voldaan, zal het staffteam de nodige tijd nemen om jouw ticket te behandelen en af te ronden. Spelers zullen merken dat verloren items en progressie worden hersteld, op voorwaarde dat zij zich aan de regels houden en geen overtredingen van de regelementen begaan. (Niet voor eigen rechter spelen) Deze regel biedt het staffteam de mogelijkheid om effectiever en efficiënter te reageren op tickets. Door een gestroomlijnde aanpak wordt vermeden dat kostbare tijd wordt verspild aan het onderzoeken van conflicten die door eigenrichting zijn ontstaan. In plaats daarvan kunnen onze staff leden hun inspanningen richten op het beoordelen van goed doordachte situaties die passen binnen de utopia stads regels, wat leidt tot snellere resoluties en een algemeen positievere roleplay in de stad voor alle utopianen.

openingstijden: Maandag - Vrijdag: 12:00 - 22:00 Zaterdag - Zondag: 12:00 - 23:00 Binnen deze tijden garanderen wij dat wij direct je vraag kunnen gaan behandelen, buiten deze tijden verwachten wij dat er wel online staff-leden zijn enkel kan de ondersteuning langer duren.

Last updated